Thursday, July 14, 2011

hmmmmm...futsaL..Futsal....futsaL......


hmmmmm...
hari ni nak cita pasal futsal....
kdg2...tak puas ati gak ngn futsal ni..hari2 asyik futsl..futsal..futsal.. ja..
tido futsl..mkn futsal..mndi futsl...sumanya lah...ada sja sal futsal..
tahu sbb pa aku mmbebel sal futsal????
tahu?

sbbnya....sayang kita sorang tu suka sangat main futsal...
kadang2 sampai rasa futsal tu lagi penting dari kekasih hati dia sorang ni...huhuhu
kadang-kadang tu rasa sedih juga la...ye la..dah la jauh...nak msg pun ssh...pg2 aku keja...dia tak bgn lg...bla mlm ja...sbuk ngn ftsal dia ja...huhu
sempat la msg 2 3 kerat...
kadang2 aku tggu dia sampai akhirnya aku tertido...aku btul2 rindukan sayang aku sorang ni...
alah bukan slalu leh bermanja pun...
mlm ja la nak romantik pun...huhu..ni dia plak tak da masa...huhu..
kalau aku merajuk nnti alamat gdh lg la kmi...huhu...
aku fhm dia lth...sbb tu kdang2 aku mls nak gngu dia sgt2...
slalu aku berpesan pada hati..."tak pa la..mungkin dia pun perlukan masa untuk kwn2 dia kan.."huhu..
hope sangat kita leh slalu mcm dulu2...
rindu sangat pa da kamu "sayang"...huhu..
harap kamu pun rindu kita kat sini ya...misssingg you alot.....huhu...

No comments: