Tuesday, July 12, 2011

dont ever let it go.....



hmmmm....apa la yang dia wat kat sana sekarang ye....hmmm..tgk pada jam kat handset ni...mngkin sayang saya ni tido lagi....
aduh bila nak bgn ni....rindu plak kat dia....hmm...
awak...saya sayang awak sangat2 rindu awak sangat2...dah tak tahu dah cam na nak d ungkap kan lagi...mesti awak boring kan asyik dengar benda yang sama ja tiap2 hari....tapi saya tak kisah...dah memang betul pun saya sayang awak sebab awak "sayang" saya...hehehe...
hmmm...buat insan yang amat2 saya sayang...
b adalah perkara terindah dalam hidup ney....
tak tahu lah macam mana ney nak tempoh hidup ni tanpa b....ney sayang b sangat2..
hope kita tak kan berpisah walau sedetik...huhuhu..
alamakkkk....terlepas plak...tapi itulah hakikatnya....
walaupun kadang-kadang kita selalu gaduhkan perkara yang ntah apa-apa..
walaupun awak selalu marah-marah(tapi tak nak ngaku..hehehe)...
walaupun awak tu selalu cepat berprasangka buruk...(tapi still tak ngaku...:P)..
tapi saya tahu yang awak juga sayangkan saya...

terima kasih sayang..
atas segala pengorbanan sayang selama ni....
tak tahu cam na ney nak bls sumanya b...byk sgt b berkorban untuk ney..untuk kebahagian kita....
terima kasih sayang...

No comments: