Tuesday, July 12, 2011

sayang...kamu...sayang kamu sangat2.......


sayang.....
sayang tahu.....saya sayannngggg sangat2 kat sayang....
ntah apa la yang ada kat sayang sampaikan saya sayanggg sangat2 kat sayanggg..

kuat merajuk...kuat cemburu....kadang2 tu bila letih asyik nak naik anginnnn ja...
selalu cakap saya ni suka menang....kadang2 saya macam tak faham sayang saya sorang ni...hmmmmm...

tu la orang slalu cakap cinta tu buta...
tapi pada dasarnya cinta bukan buta...tapi cinta tu...cahaya...
cahaya yang menerangi hati kita untuk mengenali seseorang yang kita cinta...

alamak berpuitis plak aku ni kan..hehehe...bukan selalu nak jiwang2 ni...
ni sejak2 aku lihat bes fren aku bercinta la ni...aku sendiri turut jadi jiwang cam dia(nada tak mau mengaku..:P)...hehehehe..

hmmmm....kadang2 kita sendiri tak tahu macam mana untuk mentafsir perasaan kita kan...aduh...pening2...

No comments: