Thursday, August 18, 2011

hari ini lebih baik dari semalam...moga esok lebih baik dari hari ini.....






hmmm...
dah 3 hari aku bertapak di tempat keja lama ku kembali....
pada mulanya aku merasakan yang aku dah salah membuat keputusan kembali ke sini..
macam2 aku dgr...ada yang tak suka aku la..ada yang pandang tak pandang ja...
mungkin mereka tak percaya aku kembali lagi semula...
hmmm...
hari ini aku rasa kelainan...mungkin perasaan aku ja kot...
betul cakap orang...tak semua yang kita nak kita dapat...dan tak semua orang suka dan puas hati dengan kita...dan tak semua orang sempurna...

aku akan ambik kegagalan yang lepas sebagai tunjang untuk kejayaan aku d masa depan...insyaallah..aku tak boleh mengaku kalah sekarang....
aku mesti bertahan....:)

1 comment:

Unknown said...

datang meninggalkan jejak di sini :)