Monday, May 23, 2011

risaunya...huhu...



dah dua hari dah dia ngadu sakit...huhu
aku risau sangat2...sdh sebb tak dapat blik tgk dia...
katanya dia demam...
harap2 tak serius...
hmmm....dah la tgh sengkek skrg ni...nak blik plak jauh....
smlm cll aku nak marah2 ja...ye la aku fhm dia tak c hat...aku plak kuar tak bg tahu dia...huhu...bkn sengaja tak nak bagi tahu..tapi krdt fon plak kering...
bb sory tau dah wat bb marah2...ney bukan sengaja nak wat b risau...
ney rindu...bb...
opps...malunya...tapi tu la hakikatnya...aku rindu dia...
semoga cpt2 sembuh ye intan payung saya....dia tu dah la ssh nak mkn ubat sumanya kena pksa...hmmm.....dah tak tahu dah cm na lg nak pjuk dia...
kadang2 bila balik ja dari keja...time tido ja aku slalu teringatkan time kami berdua...
keluar jalan2...hmmm rindunya....huhu...

No comments: