Wednesday, May 25, 2011

hatiku pilu lagi...




hmmm...nampaknya...aku akan gaduh besar lagi...aku dah tak tahu macam mana nak membuatkan dia percaya pada ku sepenuhnya...hati siapa yang tak terguris kalau tahu insan yang dia sayang tak penah mempercayainya...
ya..
memang aku pernah melakukan kesilapan besar dalam hidup aku..
tapi aku dah buang semua tu..aku betul2 sayangkn dia...
dah banyak kali aku terangkan padanya..yang aku hidup hanya untuk dia...tapi....
dia tak pernah percaya dengan semua tu..
kadang2 aku berfikir benarkah dia dijadikan untuk ku..dan aku dijadikan untuknya..
layak kah aku untuk nya..
aku ni sempurnakah untuk dia...
sayang..maafkan segala yang telah sayang lakukan pada sayang...

saya sayang sangat2 kat awak.....
harap jodoh kita panjang...sampai akhir hayat saya....

No comments: