Wednesday, September 14, 2011

hati bila cinta...hati bila rindu....hati bila sedih.......o


kadang-kadang betul kata orang ikut hati mati....ikut kata binasa....
hmmm....hanya tuhan ja tahu apa yang sebenarnya ada dalam hati kita....
bibir mungkin boleh tersenyum...suara mungkin boleh riang...tapi hati susah untuk di duga...
kenapa hatiku asyik bersedih berduka...aku sendiri tak pasti...
mungkin sebab rindu?? sayang???
begini kah rasa nya kalau bercinta...adakah ini rasanya kebahagian...
kadang-kadang aku sendiri pun tak tahu apa yang ku rasa....
melihat orang lain bahagia aku akui aku cemburu sangat-sangat...
tapi bila d luahkan...orang akan cakap hidupku ni lebih sempurna d mata mereka...
aku bersyukur-bersyukur sangat-sangat kerana tuhan berikan aku sekeping hati yang kuat..
tabah untuk menempuh segalanya...
kadang-kadang aku rasa hidup aku ni sunyiiiii....sunyi sangat.......
terima ksih mak...ayah...terima kasih sayang...sebab sentiasa ada untuk aku terus berdiri.....

No comments: